Ledenvergadering 2014

Geschreven door Michael op . Gepost in Ritverslagen

30 november 2014, de dag van onze algemene ledenvergadering. Dit keer met een paar aparte aandachtspunten!

Het bestuur denkt toch werkelijk aan alles en zorgde voor een gedetailleerde wegbeschrijving. Dit was nodig want door wegenwerken was het niet zo evident, tijdig de E10 Hoeve te bereiken. Spijtig van de niet zo talrijke opkomst, daar dit toch wel een speciale vergadering was met de verkiezing van het nieuw bestuur. Ludo verwelkomde iedereen hartelijk en dan volgde de beruchte presentatie van Swa, waar hij veel tijd in gestoken heeft.

ledenverg14-095

Met zeer veel leuke en grappige fragmenten wist hij weer de aandacht te trekken van ons allen, inclusief mooie foto's van onze ritten en een nog mooier weekend. In de zaal stond ook ons clubstandje opgesteld waar ieder leuke gadgets of kledij kon kopen tegen superprijzen.Voor elk wat wils.

Luciën gaf een woordje uitleg gegeven in verband met identiteitsgegevens die BFOV en Marsh nodig hebben.
Tijdens de pauze werden de ingestuurde stemmingsbrieven geteld ! De voorgedragen bestuursleden werden allen met handgeklap verkozen door de leden op de algemene ledenvergadering. Na onderling overleg werd dan de volgende personen als het nieuwe bestuur van de vzw met hun bestuursfuncties voorgesteld en verkozen:

- Manesse Marc                                      [ Voorzitter ] 63 voor 1 tegen ]
- Bosch André                                        [ Secretaris ] 64 voor 0 tegen ]
- Mouton Wim                                        [ Penningmeester ] 64 voor 0 tegen ]
- Tasnády Piroska als enige vrouw            [ P.R. ] 63 voor 1 tegen ]
- Manesse Michael                                  [ I.T. ] 63 voor 1 tegen ]

ledenverg14-108De statuten werden waar nodig aangepast en ook goedgekeurd door de algemene vergadering. De rekening werd door de commissarissen nagezien en kwijting werd verleend aan het afscheidnemend bestuur. Na een toespraak van de nieuwe toekomstige voorzitter en dit mooie resultaat voor de toekomst, kregen we het 2de deel van de namiddag.
Een pracht van een film, door Diana D’havé met veel geduld en liefde geregisseerd.

De film “Jaaroverzicht 2014”, verpakt in een mooi filmhoesje met een speciale touch, namelijk met negen sterren voor de negen prachtige jaren die Liefke, Ludo, Diana, Swa en Lucien, onze club hebben bestuurd.
Daarna werden de leden die een rit hadden georganiseerd, extra verwend, evenals onze sponsors en van de nodige geschenken voorzien. Zonder sponsors geen club !!!!! Onze oprechte dank hiervoor.

Liefke die nooit in de kijker staat, nam vervolgens voor één keer de micro, om een zéér emotionele speech te houden en iedereen te bedanken voor het ledenverg14-096jarenlange vertrouwen in het bestuur, maar vooral haar ventje en hun beste vrienden Diana en Swa in de bloemekes te zetten. Een zéér mooi subliem geschenk, waar ze 3-4 jaar gedurende 2 à 3 uur per dag aan gewerkt heeft. Het betreft hier een foto van Swa en Diana met hun Cadillac, die volledig geborduurd was. Gewoon fantastisch.
Daarna nog een leuke verrassing van Floor en Marja van Van Os (één van onze sponsors)
Iedereen moest wel meezingen met het liedje van de "paraplu" Zij hadden een paraplu met allerlei leuke gadgets eraan en iedereen zong mee met het refrein "oh die schone oh die schone," Hetgeen het meest zal bij blijven is de Horny Ring .

Een leuke anekdote van een Horn Ring die men moest hebben voor een Cadillac ,maar na een tijdje werd er gevraagd hoe het zat met de Horny Ring.
Natuurlijk hebben beiden een totaal andere betekenis !

Na alle emoties werden er nog een paar glaasjes gedronken en werden de mensen die zich hadden ingeschreven voor het eten uitgenodigd aan tafel. Na lekker gegeten en gedronken te hebben is iedereen weer na een gezellige dag huiswaarts gekeerd.
Hopend op een grote opkomst voor de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie kan ik alleen nog iedereen fijne feestdagen wensen en een leuk jaar met onze mooie wagens.

Vele groetjes Patricia en Willy

ledenverg14-104 ledenverg14-105 ledenverg14-103

Foto's kijken, klik hier.

vzw Cadillac LaSalle Club Belgium
Rodenbachlaan 38